رویدادها آرشیو خبر ها
بررسی کامل قرارداد تیم یوونتوس با فدراسیون فوتبال عربستان

بررسی کامل قرارداد تیم یوونتوس با فدراسیون فوتبال عربستان

از آنجایی که عربستان سعودی به عنوان میزبان رسمی جام جهانی 2034 معرفی شد، با همکاری جدید با یوونتوس، گام مهمی در دنیای فوتبال برداشته است. غول فوتبال ایتالیا در یک قرارداد فوق العاده به پرورش تعالی فوتبال و استعدادهای جوان عربستان می پردازد.

 

این همکاری نه تنها برای رشد بازیکنان جوان بلکه برای توسعه فوتبالیست ها توسط فدراسیون فوتبال عربستان سعودی به عنوان بخشی از پروژه چشم انداز 2030 آغاز شده است.

 

این مشارکت ورزشی درها را به روی استعدادهای جوان سعودی باز می کند و فرصت هایی مانند جلسات تمرینی فشرده و بازی های دوستانه را به آنها ارائه می دهد. به طور همزمان، شانس قابل توجهی برای جوانان فراهم می کند و به آنها تجربه رقابت در مسابقات بین المللی را می دهد که برای رشد آنها بسیار ارزشمند است.

 

این مشارکت همچنین مستلزم تلاش‌های متعددی از جمله برنامه‌های آموزشی برای کادر فنی و اداری، پشتیبانی از تیم‌های فنی و پزشکی، دسترسی به امکانات یوونتوس، و حضور پیشاهنگان و مربیان یوونتوس در بازی‌ها و جلسات آموزشی این پروژه است.

 

جیانلوکا پستو، مدیر هماهنگی کارکنان تیم های فوتبال در یوونتوس، بر هدف اصلی این همکاری تاکید کرد:

 

توسعه جوانان هدف اصلی ما است. او معتقد است که Future Falcons یک پروژه قابل توجه است که حول محور آینده‌دارترین بازیکنان جوان عربستان سعودی متمرکز است.

 

هدف کمک به پرورش استعدادهای آنها با ترکیب تخصص هر دو طرف است، نه تنها در حوزه ورزش بلکه در آموزش. علاوه بر این، فرصتی برای بازیکنان Future Falcons برای آمدن به تورین برای جلسات تمرینی فشرده جنبه دیگری از همکاری است.

 

این مشارکت بر گسترش روزافزون جهانی فوتبال تأکید می کند، جایی که باشگاه های نمادین مانند یوونتوس به طور فعال در پرورش استعدادهای آینده کشورهای در حال ظهور فوتبال شرکت می کنند.

 

همانطور که عربستان سعودی به سفر فوتبالی خود ادامه می دهد، این همکاری با یوونتوس بدون شک نقش مهمی در شکل دادن به چشم انداز فوتبال این کشور در سال های آینده خواهد داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: